Brak kontroli na własną treścią
Poprzedni wpis: Blog jako nie-Baza wiedzy
Następny wpis: Jak blog prawniczy pomaga w sprzedaży
Rafał Chmielewski: e-Marketing Prawniczy
O marketingu prawniczym w sieci, blogach, social marketingu i nowoczesnych sposobach pozyskiwania klientów oraz dochodów dla kancelarii prawnych.
przez Rafał Chmielewski dnia 13 stycznia, 2015
Poprzedni wpis: Blog jako nie-Baza wiedzy
Następny wpis: Jak blog prawniczy pomaga w sprzedaży
Bądź lepszym z Szablonem do Wordpress Thesis z DIYthemes.
{ 6 komentarze… przeczytaj je poniżej albo dodaj swój }
Temat niby banalny, ale ważny (i wart zwrócenia uwagi, bo rzeczywiście perspektywa publikacji gdzieś tam jest kusząca, ale trzeba pamiętać, aby te plusy nie przesłoniły nam minusów 🙂 )
Cześć Leszku!
Dziękuję Ci za komentarz 🙂
HAHA – do listopada to masz jeszcze nieco artykułów do przejrzenia 🙂
Miłego dnia! 🙂
Do jakiego listopada? Trafiłem tu, bo był link na jakimś GL czy Tw…
Jeśli dawno tutaj nie byłeś (wiem, że byłeś), ale jeśli byś nie był, to od stycznia, kiedy to wideo zostało tu wstawione, do dzisiaj jest jeszcze sporo do przejrzenia 🙂
No nie, czytam regularnie, tylko pewnie ten wpis kiedyś nie sprowokował mnie do komentarza, a po jego przypomnieniu – już tak 🙂
Dziękuję Leszku! Jesteś Wielki 🙂