Rzecz o tym, jak wywołać w kliencie efekt WOW!

przez Rafał Chmielewski dnia 20 lutego, 2015

Wpis ten nie traktuje o e-marketignu prawniczym, ale po prostu musiałem o tym powiedzieć.

Od początku istnienia web.lex jestem klientem IdeaBanku. Bank ów specjalizuje się w bankowości dla przedsiębiorców. I nie są to czcze słowa, chwytliwy marketing, czy sztuczka socjologiczna. Tak jest w istocie.

A teraz Bank ów mnie zachwycił wprowadzając usługę, która zwala z nóg: mobilny wpłatomat (na ekologicznym BMW z resztą):

Zrzut ekranu 2015-02-20 o 12.54.27

 

I to jest efekt WOW!

***

[Ale uwaga: nie wystarczy do tego, aby utrzymać klienta. Do tego potrzeba czegoś więcej]:

IMG_2833

{ 0 komentarze… dodaj teraz swój }

Dodaj komentarz

Poprzedni wpis:

Następny wpis: