Dron w e-marketingu kancelarii prawnej

przez Rafał Chmielewski dnia 12 maja, 2015

Ostatnio to jest temat na tak zwanym czasie. W sumie nie wiem dlaczego – chińskiego drona do zabawy w domu można było kupić już 5 lat temu i dać dziecku pod choinkę… Mógł on na przykład strzelać do tarczy 🙂

No, ale fakt jest faktem.

Drony to prężna dziedzina. Urządzenia te dzisiaj można wykorzystać w wielu obszarach: geodezja, rolnictwo, ochrona, rozrywka, itp. Drony przyśpieszają i ułatwiają wykonywanie niektórych czynności. Można też do drona podłączyć smartfon i kierować w ten sposób jego ruchem oraz robić selfie bez tzw. kija. Można sadzić za jego pomocą drzewka, itd.

Czy drony można wykorzystać w e-marketingu kancelarii prawnej?

Można!

Jak?

Jeszcze tego nie wiem ….

🙂

{ 2 komentarze… przeczytaj je poniżej albo dodaj swój }

Lech 13 maja, 2015 o 11:43 am

Do składania oświadczeń woli. Albo do szpiegowania niewiernych małżonków 😉
Pozdrawiam!

Odpowiedz

Rafał Chmielewski 13 maja, 2015 o 12:20 pm

Leszku, nie wiem, czy to jest marketing, ale jest to pomysł na pewno 🙂

Dzięki!

Odpowiedz

Dodaj komentarz

Poprzedni wpis:

Następny wpis: