Na piątek

przez Rafał Chmielewski dnia 15 maja, 2015

Zrzut ekranu 2015-05-15 o 13.47.21

Są teorie, które mówią tak: rób to, co robi Twoja konkurencja. Ona często ma już przetarte ścieżki i wie, co się sprawdza, a co się nie sprawdza. Wystarczy tylko to naśladować, aby uzyskać ten sam efekt.

Są teorie, które mówią: olej konkurencję i wszystko to, co ona robi. Idź swoją własną drogą.

Są teorie, które mówią: ustalaj cele, koncentruj się na działaniu, które zmierza do realizacji celów.

Są teorie, które mówią: cele nie mają znaczenia. To, co ma znaczenie, to Twoja intencja, z którą działasz na co dzień.

Jakąś decyzję trzeba podjąć. Za tą decyzją idzie potem sposób realizacji strategii e-marketignowej.

Także w biznesie kancelarii.

Ja, swoją decyzję, podjąłem już dawno temu.

🙂

{ 0 komentarze… dodaj teraz swój }

Dodaj komentarz

Poprzedni wpis:

Następny wpis: