Dzisiaj wspieramy setkę kancelarii w całej Polsce oraz 4 zagraniczne. Administrujemy 130 blogami prawniczymi i wspieramy ich autorów oraz ich blogi na przeróżne sposoby. Poczynając od portali (LexMonitor, Znam Swoje Prawo, zoo.Logia), których celem jest kierowanie większego ruchu na te blogi oraz poprawa naturalnego pozycjonowania w Google, przez wdrażanie mikro strategii e-marketignowych i PR, po organizowanie promocji ad hoc.
Jako że dysponujemy treścią, która może zawartością ustępuje tylko Bibliotece Kongresu USA, to możemy tworzyć genialne rzeczy, nie angażując czasu autorów naszych blogów.
Właśnie zrobiliśmy stronkę, która promuje niektóre nasze blogi w zakresie programu Rodzina 500 plus. Idea jest banalnie prosta: promujemy witrynę w różny sposób, przyciągając do niej ruch, a następnie ruch ten jest kierowany na wszystkie blogi, które współtworzą jej zawartość.
Korzyść? Blogi mają więcej ruchu, lepiej się pozycjonują, nasi Autorzy nie tracą czasu ani pieniędzy na generowanie dodatkowej treści.
„7 rzeczy zanim zaczniesz przygodę z blogiem prawniczym” – krótki poradnik
Zostaw mi swój adres e-mail. Przyślę Ci link do ściągnięcia Poradnika dotyczącego Bloga prawniczego, a dodatkowo otrzymasz wiele dokładnych informacji na ten temat! [Pobrało – 642 osoby]
{ 6 komentarze… przeczytaj je poniżej albo dodaj swój }
techniczny-prawnik: i wszystkie portale „kierujące” robicie na tym samym serwerze z tym samym ip? 🙂 ps. bardzo dobry pomysł, który stosuję u siebie
Arku, jasne że jasne 🙂 teraz w ogóle robimy duże techniczne zmiany. Zmieniamy serwer na znacznie lepszą maszynę. 🙂
Podobno lepiej rozbijać strony tego typu na inne serwery niż główna strona 🙂
Tak, lepiej. Zgadza się. 🙂
Napisz coś więcej – jaka to stronka i jak dokładnie promuje takie blogi? 🙂
Odsyłam do tego posta: https://www.e-marketingprawniczy.pl/2016/04/05/marketing-szeptany-nie-mysl-o-tym/