Nie tak dawno temu mówiłem w artykule Blog pracownika kancelarii – korzyść dla obu stron o tym, że pracodawca powinien zezwolić, a nawet wspierać inicjatywę prowadzenia blogów prawniczych przez swoich prawników. Korzyści bowiem wynikają z tego dla obu stron.
Tym razem chcę tylko dodać, po przemyśleniu tego tematu, że swoje stanowisko w tym zakresie nieco zmieniłem. Otóż w mojej opinii, bardzo sensowną i niemal strategiczną decyzją pracodawcy może być – wręcz – nakłanianie do blogowania pracowników – prawników, i służenie im pomocą w tej działalności.
Dlaczego?
Wyśmienity blog pracownika zdecydowanie podniesie rangę i prestiż firmy prawniczej.
Kropka!
Nie tylko blog prowadzony przez samą firmę da jej wymierne korzyści finansowe, ale również blog pracownika, który służy jego dobru i pośrednio również marce firmy prawniczej.
***
Zdaję sobie sprawę z tego, iż niktórzy mogą myśleć, że mówię tutaj o „gruszkach na wierzbie” 🙂 Ok, może mam nieco wizjonerskie podejście do e-marketingu prawniczego, jednak według mnie już za rok sceptycy spojrzą na moje słowa zupełnie inaczej!
{ 0 komentarze… dodaj teraz swój }