Blog prawniczy – pozycjonuj, ale rób to mądrze

przez dnia 9 marca, 2010

Jeden z moich znajomych nie tak dawno wyraził swoją opinię na temat konieczności pozycjonowania w Google swojego bloga prawniczego.

Mnie jest to nie potrzebne – uznał.

Zatem po co mu ten blog? Aby zaspokoić swoje ambicje? Aby uciszyć własne sumienie, że nic robi w kierunku rozwinięcia swojej działalności? Przecież blog ten nie ma niemal żadnych odwiedzin i pozostawia wiele do życzenia z punktu widzenia e-marketingu i w ogóle dobrej praktyki prowadzenia bloga. To jest pisanie dla samego siebie. Bez sensu tracony czas.

A tymczasem wystarczy niewielki wysiłek, aby blog był maszynką do przyciągania klientów.

***

Pisząc „pozycjonowanie bloga” nie mam na myśli płacenia za taką usługę – to najgorsze z możliwych rozwiązań. Najlepiej robić to naturalnie, o czym piszę np. tutaj>>

{ 0 komentarze… dodaj teraz swój }

Dodaj komentarz

Poprzedni wpis:

Następny wpis: