Dziś w blogu pana Ryszarda Sowińskiego NowoczesnaKancelaria.pl pojawił się wpis, w którym zobaczymy reklamę pewnego prawnika z USA. Koniecznie trzeba zobaczyć >>
O reklamie usług prawniczych w USA pisałem już kilka dni temu w artykule E-marketing prawniczy vs reklama tradycyjna w dobie konkurencji. Chociaż i na naszym podwórku wzrost konkurencji wśród prawników może grozić nam takimi i podobnymi reklamami, jednak w mojej opinii do tego nie dojdzie. Aktualnie w Polsce, ale przede wszystkim w USA, sprawnie rozwija się e-marketing prawniczy, który z tego typu nieskuteczną oraz drogą formą przekazu nie ma nic wspólnego. Za oceanem odchodzi ona powoli do lamusa… na szczęście.
E-marketing właśnie jest drogą, którą kroczy obecnie światowy marketing w każdej branży – nie tylko prawniczej. Kierunek jest jeden i nie ma co oczekiwać, że się zmieni, ponieważ u podstawy e-marketignu leży założenie, że każdy z nas jest istotą społeczną, która dąży do stałej interakcji z drugim człowiekiem. A e-marketing to przecież nic innego jak budowanie marki w oparciu o dyskusję i dzielenie się wiedzą oraz informacją.
{ 0 komentarze… dodaj teraz swój }