Ale tytuł! 🙂
Jeżeli chcesz, aby Twój artykuł w blogu prawniczym był przyjazny dla wyszukiwarki (co przekłada się bezpośrednio na liczbę klientów), nie komponuj tytułów w ten sposób!
Dlaczego?
Wyjaśnienie można znaleźć poniżej w mailu, który otrzymałem od Davida Riklana – osoby zajmującej się w USA propagowaniem wiedzy na temat sposobów zarabiania w sieci (na marginesie: nie wszyscy wiedzą, ale dochód w wysokości $1.000.000 w ciągu 24 godzin, osiągnięty dzięki narzędziom internetowym, w USA nie robi na nikim wrażenia: są bowiem osoby, które w takim czasie zarabiają 20 mln $. Oto jest potęga internetu!).
Ok, przejdźmy do 7,5 najważniejszych i prostych sposobów, które pomogą twojemu artykułowi w blogu prawniczym zaistnieć w sieci dzięki dobremu pozycjonowaniu (niestety tylko po angielsku). Oto mail od Davida:
Hello Rafal,
When talking about SEO, people frequently want straight answers to
simple questions. The main one is very simple: What are the most
important things to do while creating Web pages for Search Engine
Optimization?While my Search Engine Optimization program covers this in detail,
I wanted to share a quick list of some of the most important things
to do:1) Content is king. Use keywords in your content and use ones that
you identify from a full keyword analysis.
2) Target one or two keyword phrases per page on your website.
3) Use keywords in your file names and in your directory names.
4) Create an effective TITLE tag for each page.
5) Create targeted KEYWORD meta tags and a useful DESCRIPTION meta
tag on your pages.
6) Use important keywords near the top of the page and multiple
times on your page.
7) Don’t use too many subdirectories in your pages.
7.5) Don’t overuse any of the techniques above. They will backfire.
{ 0 komentarze… dodaj teraz swój }