Blog to maszynka, która zrobi z ciebie eksperta

przez rafchmielewski dnia 9 lipca, 2010

Mówiłem już o tym wielokrotnie, że blog, już sam w sobie (bez dodatkowego marketingu), jest doskonałym, narzędziem do promocji i kształtowania wizerunku eksperta. Tak było w przypadku mojego bloga prawniczego PodwojneOpodatkowanie.pl i tak dzieje się i tym razem, kiedy zająłem się e-Marketingiem dla Prawników.

Jakiś czas temu zwrócono się do mnie z prośbą o napisanie artykułu do Biuletynu wydawanego przez Krajową Izbę Doradców Podatkowych. Tym razem, wczoraj, otrzymałem propozycję napisania tekstu dla portalu e-Katedra.pl (LexisNexis), który skierowany jest do studentów prawa oraz aplikantów.

Szanowny Panie Rafale,

przyznam, że Pana wypowiedź na GL zainspirowała mnie do napisania artykułu na temat korzyści wynikających z blogowania. Artykuł miałby powstać dla Edukacyjnego Serwisu Prawniczego „e-katedra.pl”. Czy byłby Pan zainteresowany udzieleniem odpowiedzi na moje pytania:
1. Jakie korzyści dla studentów prawa mogą wyniknąć z blogowania?
2. Czym według Pana powinien charakteryzować się dobry blog?
3. Jakich rad udzieliłby Pan studentom, którzy może chcieliby mieć swój blog, ale nie wiedzą od czego znacząc?
4. Jakie według Pana tematy blogów prawniczych spotykają się z największym zainteresowaniem?

Oczywiście, jeżeli wyrazi Pan zainteresowanie i udzieli odpowiedzi, to przed opublikowaniem artykułu, prześle go do autoryzacji.

Pozdrawiam
Redaktor ESP „e-katedra.pl”

D. R.

I to jest kolejny dowód na to, że blog (i e-marketing generalnie) ma ogromną siłę przebicia. Czy warto z tego skorzystać? Trzeba!

{ 0 komentarze… dodaj teraz swój }

Dodaj komentarz

Poprzedni wpis:

Następny wpis: