Najprościej i „najosobiściej” jak tylko potrafisz.
Odważ się na to!
Zapomnij o sygnaturach, artykułach, itd. One są ważne, ale nie budują twojej wiarygodności i zaufania.
Rafał Chmielewski: e-Marketing Prawniczy
O marketingu prawniczym w sieci, blogach, social marketingu i nowoczesnych sposobach pozyskiwania klientów oraz dochodów dla kancelarii prawnych.
Najprościej i „najosobiściej” jak tylko potrafisz.
Odważ się na to!
Zapomnij o sygnaturach, artykułach, itd. One są ważne, ale nie budują twojej wiarygodności i zaufania.
Poprzedni wpis: To MY musimy zmienić naszych klientów!
Następny wpis: 50 najlepszych US blogów o prawie ubezpieczeń
{ 4 komentarze… przeczytaj je poniżej albo dodaj swój }
Jak będziesz kiedyś robił wpis o najkrótszych i najdłuższych swoich wpisach, to powyższa notka niewątpliwie będzie liderem w pierwszej kategorii 😉
Jest jeszcze krótszy wpis… 🙂 Zawierający sam link 🙂
Bo wena, albo muza kiepska była, dlatego tak krótko 😉
I tak, i nie 😉
Dziś byłem na zakupach z dwójką moich latorośli i uwierzcie mi: nie ma większego zabójcy czasu niż dziecko, które zobaczy klub malucha 🙂
Tak zakończył się najbardziej produktywny moment mojego dnia 🙂
Pocieszam się, że kiedyś to się skończy …
Dziękuję Wam za miłe komentarze!
Rafał