Jestem przekonany o wzroście znaczenia Smartfonów dla e-marketingu

przez dnia 25 września, 2010

Czasem poruszam tutaj temat Smartfonów, jako coraz bardziej popularnego narzędzia w e-marketingu prawniczym. Ostatnim razem napisałem, że w telefonie komórkowym nie tyko można przeczytać blog, czy poranną gazetę, ale również można m. in.:

  1. dokonać wpisu w blogu;
  2. skomentować artykuł;
  3. wziąć udział w branżowej dyskusji;
  4. zareklamować się przez StickyBits;
  5. wykorzystać go do usług geolokacji;
  6. … itd;

a zakres możliwości jest duży i na pewno będzie wzrastał. Ograniczony jest on tylko wyobraźnią człowieka.

Akurat dzisiaj serwis comScore podał do wiadomości, że w ciągu ostatniego roku rynek Smartfonów w Europie powiększył się o 41%. I chociaż dotyczy to tylko 5 bardzo rozwiniętych krajów UE, to jednak świadczy to  zdecydowanym trendzie i wzroście znaczenia inteligentnych telefonów w naszym życiu.

A szczególnie w biznesie.

Potwierdzają to również analizy dla naszego rynku. Firma Ericsson prognozuje, że do roku 2014 Smartfony zdobędą około  1/3 udziału w rynku telefonów komórkowych.

I tak powoli, ale jednak zdecydowanie wejdziemy z e-marketingiem prawniczym do strefy mobilnej („mobil-marketing prawniczy” – można to tak nazwać?).

Czasy doprawdy są bardzo ciekawe!

***

Czy nie sądzisz, że warto założyć odrębny blog dla mobil-marketingu?

{ 2 komentarze… przeczytaj je poniżej albo dodaj swój }

Liwiusz 27 września, 2010 o 9:28 am

Myślę, że nie warto, ponieważ różnica pomiędzy smartfonami a normalnymi komputerami coraz bardziej będzie się zacierać.

Odpowiedz

rafchmielewski 27 września, 2010 o 12:44 pm

Dzięki Liwiuszu za opinię!

Rafał

Odpowiedz

Dodaj komentarz

Poprzedni wpis:

Następny wpis: