Jeszcze o Facebooku w e-marketingu prawniczym

przez dnia 6 stycznia, 2011

Temat przydatności Facebooka w e-marketingu w naszej branży opisywałem tutaj już nie raz. Jeżeli ktoś chociażby powierzchownie zajrzy do tego archiwum, to szybko się domyśli, że nie jestem entuzjastą owego medium, jako narzędzia do zdobywania klientów kancelarii.

Dlaczego?

Z dwóch powodów:

  • FB nie przyciagnął mi ani pół klienta jak dotąd (blog i inne niż FB media społecznościowe – kilka ładnych setek)
  • są inne, dające 100% skuteczność, metody pozyskiwania klientów dla kancelarii w mediach społecznościowych i wolę swój czas poświęcać na utylizację właśnie ich

Dziś przeczytałem w blogu TopMenedżer wyniki prostych badań statystycznych, prowadzonych właśnie na FB pod kątem konwersji na klienta. Autorem artykułu, oraz całego bloga, jest Michał Ksiądzyna.

Michał w liczbach pokazał to, o czym ja pisałem ogółem. Warto przeczytać i zastanowić się, czy czas poświęcony na marketing kancelarii na FB nie jest czasem straconym.

{ 0 komentarze… dodaj teraz swój }

Dodaj komentarz

Poprzedni wpis:

Następny wpis: