Ludzie nie wierzą w to, co napisałeś na swojej stronie www.
Być może masz przemyślaną strategię, misję, cele, wizje i być może Twoja kancelaria kieruje się świadomie przemyślanymi wartościami. Ale problem jest taki, że bez wyraźnego dowodu ludzie w to nie uwierzą. A nawet pomyślą, że wymyśliłeś to celowo („Każdy tak może sobie napisać”).
Blog jest właśnie takim narzędziem, które może – jeśli jest dobrze prowadzony – Twoje idee i wartości uwiarygadnia.
Napisałem o tym więcej w moim drugim blogu Wróćmy do korzeni. Artykuł nosi tytuł: Blog w firmie i wielkie idee >> [4 minuty czytania].
🙂
{ 2 komentarze… przeczytaj je poniżej albo dodaj swój }
Blog umożliwia również wymianę informacji. W przypadku tego wpisu zostałam poinformowana o jakimś stanowisku w danej sprawie, a przy okazji mogę przedstawić własne. Moim zdaniem blog wprowadza nową jakość komunikacji. Strona nie zawsze stworzona jest w sposób umożliwiający łatwą wymianę spostrzeżeń.
Dziękuję Gabrielo! 🙂
Tak: „nową jakość komunikacji”. Co więcej, wszystkie media społecznościowe taką jakość komunikacji wprowadzają do naszego życia.
A nie można zapominać, że komunikacja to podstawa w kancelarii, czy w biznesie ogółem.
Serdecznie Cię Gabrielo pozdrawiam!
Rafał