O tym, do czego Ci potrzebne społecznościowe media

przez Rafał Chmielewski dnia 28 października, 2015

Wiesz co?

Kiedy chodzisz na najlepsze szkolenia biznesowe, to możesz usłyszeć zdanie:

Jeśli chcesz się rozwijać bardzo szybko, to nie szukaj klientów – szukaj partnerów dla Twojej firmy.

Jestem gorąco przekonany, że to samo tyczy się kancelarii prawnej. Może nie każdej, ale na pewno wielu z nich.

Jeśli szukasz partnera do swojego biznesu prawniczego to wiedz, że przedsiębiorcy to zazwyczaj ludzie o szerokich horyzontach. Widzą często to, czego nie widzi 99% ogółu. To są ludzie, którzy nie boją się Instagrama, Snapchata, Periscope, nie wspominając o tradycyjnym FB. Nie mają oporów przed inwestycją swojego czasu.

Tak właśnie poznałem Macieja Gnyszkę – śmiejemy się, że połączył nas Instagram 🙂 Ale to tylko część prawdy. W każdym razie narzędzia społecznościowe były czymś, bez czego pewnie byśmy nie stworzyli razem web.lex Synergy.

Więc…. jeśli zadasz sobie kiedyś pytanie:

A po jakiego grzyba mi media społecznościowe?

Pamiętaj, że one służą do komunikacji. A komunikacja jest początkiem wszechrzeczy – nic się nie dzieje bez komunikacji. Żadna firma i żadna kancelaria ani nie powstały, ani się nie rozwinęły, ani nie przetrwały bez komunikacji.

I dziś z Maćkiem Gnyszką o tej komunikacji właśnie rozmawiamy:

Zrzut ekranu 2015-10-28 o 17.34.29

{ 2 komentarze… przeczytaj je poniżej albo dodaj swój }

Arkadiusz 30 października, 2015 o 3:12 pm

sądzę, że Instagram to jedno z najważniejszych mediów dla prawnika 🙂 jak inaczej mamy pokazać nasze codzienne życie, życie normalnego człowieka jak nie przez zdjęcia

Odpowiedz

Rafał Chmielewski 2 listopada, 2015 o 10:36 am

Jasne Arku! To jest moje własne story. Bardzo ważna rzecz w marketingu.

Ale poza tym na Instagramie są pt. klienci. I na razie słaba konkurencja 🙂

Słonecznie! 🙂

Rafał

Odpowiedz

Dodaj komentarz

Poprzedni wpis:

Następny wpis: