Posłuchaj…
Jest kancelaria, która w związku ze zmianą profilu działalności chce się pozbyć swojego bloga prawniczego.
Blog dotyczy odszkodowań w komunikacji. Jest prowadzony od roku 2013. Obecnie liczba odsłon sięga 700 na dobę. Co ważniejsze, blog generuje zapytania pt. klientów. Więc jest to gotowa do pracy maszyna. W zasadzie nic nie musisz robić. W nim jest tyle treści, że będzie działał jeszcze przez dobre 3 lata bez nowych artykułów. Jedyne co trzeba robić, to kontaktować się z tymi pt. klientami, którzy sami piszą maile albo dzwonią. Wiadomo, że nie każdy kontakt to usługa, ale na pewno wiesz, jak zmotywować taką osobę do skorzystania z usług właśnie Twojej kancelarii.
Więcej informacji podrzucę Ci w mailu, jeśli chcesz.
{ 6 komentarze… przeczytaj je poniżej albo dodaj swój }
Nie moja branża, ale jestem ciekawy ile taki blog jest warty, lub ile ktoś byłby w stanie za niego dać.
Czy autor bloga zgodzi się zostawić swoje wpisy, aby działały dla nowego właściciela? Jeżeli tak, to jest to bardzo dobra okazja. Był już przypadek sprzedaży bloga, ale z usuniętymi artykułami co zdecydowanie obniżało jego wartość.
Pozdrawiam
No, ciekawe, ciekawe …
A jest już 5 osób zainteresowanych 🙂
Stawiam na blog Wypadek komunikacyjny w Niemczech.
Lubię Adama, ale oceniam, że biznes słaby – mega konkurencja ze strony wszelkiej maści firm odszkodowawczych.
Witam, jaki blog i za jaką cenę?
poproszę o szczegóły na maila
piotr@pragmaticus.com.pl
Poszło Panie Piotrze! 🙂