E-marketing w PricewaterhouseCoopers (PwC)

przez dnia 9 kwietnia, 2010

Zainteresowało mnie ostatnio, jak wygląda temat e-marketingu w kręgu firm należących do tzw. Wielkiej Czwórki (PwC, E&Y, Deloitte oraz KPMG). Wnioski są ciekawe i na pewno je omówię, ale tym razem chcę tobie pokazać coś wyjątkowego 🙂

Jedna z tych firm, tj. PricewaterhouseCoopers (PwC) posiada łącznie na świecie 18 blogów! Zlokalizowanych w różnych zagadnieniach – od profesjonalnych, do obyczajowych (czyli np. w temacie „Jak się u nas tutaj pracuje i żyje”). W celu promocji tychże blogów PwC założyło nawet odrębną stronę PwC Global Blogs >>

Dodam tylko, że PwC jest ewenementem. Pozostałe trzy firmy mają blogów znacznie mniej, albo w ogóle.

{ 0 komentarze… dodaj teraz swój }

Dodaj komentarz

Poprzedni wpis:

Następny wpis: