Jeśli dokładnie nie wsłuchasz się w to, o czym mówię poniżej, uwierz mi – stracisz bezpowrotnie rok/dwa lata, które trudno Ci będzie odrobić 🙂
Jeśli masz pytania odnośnie QR kodów, napisz w komentarzu, lub skorzystaj z formularza:
[contact_form]
Rafał Chmielewski: e-Marketing Prawniczy
O marketingu prawniczym w sieci, blogach, social marketingu i nowoczesnych sposobach pozyskiwania klientów oraz dochodów dla kancelarii prawnych.
Jeśli dokładnie nie wsłuchasz się w to, o czym mówię poniżej, uwierz mi – stracisz bezpowrotnie rok/dwa lata, które trudno Ci będzie odrobić 🙂
Jeśli masz pytania odnośnie QR kodów, napisz w komentarzu, lub skorzystaj z formularza:
[contact_form]
{ 4 komentarze… przeczytaj je poniżej albo dodaj swój }
Też lubię prowadzić samochód, a nie jestem facetem 🙂
Ciekawa byłam kiedy ten temat się pojawi, bo coraz częściej natykam się na te kody, a stworzenie własnego i umieszczenie np. na blogu jest dziecinnie proste.
To prościzna, to fakt 🙂 Warto jednak mieć świadomość, skąd i dokąd te kody mają prowadzić. I jak je wykorzystać. A może nie tylko do marketingu…? 🙂
Hej Kasiu!
Dzięki za komentarz!
Rafał
To może Rafale jakiś biuletynik dla Twoich stałych klientów z opisem Twoich propozycji co do wykorzystania tego 🙂 ?
Jak zauważyłem Centralna Ewidencja i Informacja Działalności Gospodarczej używa tych kodów – o ile się nie mylę do weryfikacji prawdziwości danych…
Biuletyn – na pewno tak. Niebawem 🙂
Wcześniej jednak mam coś odnośnie AutomatycznejKancelarii.pl, ale to już w biuletynie dla uczestników tej bazy wiedzy.
RCH+