Nowe trendy na 2012 rok w e-marketingu prawniczym

przez Rafał Chmielewski dnia 6 stycznia, 2012

Jeśli dokładnie nie wsłuchasz się w to, o czym mówię poniżej, uwierz mi – stracisz bezpowrotnie rok/dwa lata, które trudno Ci będzie odrobić 🙂

Jeśli masz pytania odnośnie QR kodów, napisz w komentarzu, lub skorzystaj z formularza:

[contact_form]

{ 4 komentarze… przeczytaj je poniżej albo dodaj swój }

Katarzyna - Temida Jest Kobietą 7 stycznia, 2012 o 2:57 pm

Też lubię prowadzić samochód, a nie jestem facetem 🙂
Ciekawa byłam kiedy ten temat się pojawi, bo coraz częściej natykam się na te kody, a stworzenie własnego i umieszczenie np. na blogu jest dziecinnie proste.

Odpowiedz

Rafał Chmielewski 7 stycznia, 2012 o 6:11 pm

To prościzna, to fakt 🙂 Warto jednak mieć świadomość, skąd i dokąd te kody mają prowadzić. I jak je wykorzystać. A może nie tylko do marketingu…? 🙂

Hej Kasiu!
Dzięki za komentarz!
Rafał

Odpowiedz

Błażej Sarzalski 7 stycznia, 2012 o 8:02 pm

To może Rafale jakiś biuletynik dla Twoich stałych klientów z opisem Twoich propozycji co do wykorzystania tego 🙂 ?

Jak zauważyłem Centralna Ewidencja i Informacja Działalności Gospodarczej używa tych kodów – o ile się nie mylę do weryfikacji prawdziwości danych…

Odpowiedz

Rafał Chmielewski 7 stycznia, 2012 o 10:38 pm

Biuletyn – na pewno tak. Niebawem 🙂
Wcześniej jednak mam coś odnośnie AutomatycznejKancelarii.pl, ale to już w biuletynie dla uczestników tej bazy wiedzy.

RCH+

Odpowiedz

Dodaj komentarz

Poprzedni wpis:

Następny wpis: