Wydawnictwo Wiedza i Praktyka, czy może lepiej: TemiTime, zaprosiło mnie do czynnego udziału w konferencji na temat kancelarii w chmurze.
Pierwsza z całego cyklu konferencji odbyła się już w Warszawie – o czym pisałem tutaj – natomiast teraz organizatorzy przewidzieli objazd naszej „zielonej wyspy” i zaprezentowanie się w głównych miastach:
- Warszawa (ponownie)
- Katowice
- Poznań
- Wrocław
- Gdańsk
- Kraków
- Warszawa („podsumowanie”)
Terminy poszczególnych spotkań znajdziesz na stronie TemiTime.pl. Najbliższa, warszawska konferencja odbędzie się 14go lutego.
Po co w ogóle to piszę…
Bo mam do Ciebie szczególną prośbę:
Oczywiście będę mówił o e-marketingu (jako taki przecież oparty jest niemal wyłącznie na rozwiązaniach w chmurze), ale nie wiem dokładnie o czym powiedzieć i proszę, byś mi to podpowiedział.
Dlaczego?
Mam tylko pół godziny. Temat e-marketingu kancelarii prawnej jest bardzo rozległy i głęboki, więc sam mam trudne zadanie, aby opowiedzieć w tak krótkim czasie o czymś, co będzie pożyteczne dla Ciebie i innych. O wszystkim nie dam przecież rady.
Dlatego moje pytanie brzmi: co byś chciał usłyszeć podczas mojego wystąpienia? Czego chciałbyś się dowiedzieć w temacie e-marketingu kancelarii prawnej?
Jak już mam mówić, to niech to ma sens 🙂
Z góry dziękuję Ci za pomoc!
*****
Przy tej okazji będzie oczywiście możliwość, aby się spotkać face to face, jeśli chcesz. Termin „wrocławski” mam już zajęty, ale wciąż pozostają jeszcze inne.
{ 8 komentarze… przeczytaj je poniżej albo dodaj swój }
Ja np. chciałabym usłyszeć od kogoś KONKRETY. To znaczy poparte badaniami analizy, czy i ewentualnie jak zmieniają się nawyki ludzi w sytuacji poszukiwania prawnika. Jeśli szukają prawnika w sieci, to czym się kierują. Jakiego prawnika szukają w sieci? Czy zwracającego się do nich w pierwszej osobie czy oficjalnie. Czy w garniturze czy na luzie. Czy potrzebują skracania ukształtowanego przez dziesiątki lat dystansu? Czyli jaki powinien być wizerunek prawnika w sieci.
Wszystko co do tej pory na ten temat słyszałam, to czucie i wiara. A ja lubię szkiełko i oko.
Mało przemawia do mnie argument (na jakiej podstawie formułowany ?), że usługi prawnicze są jak każde inne i trendy wszędzie są podobne.
Ja w tym zakresie działam intuicyjnie. Od prelegentów oczekiwałabym, że skoro już robiona jest formuła poważnej konferencji, to jednak będą jakieś KONKRETY.
Dzięki Aniu!
Problem chyba w tym, że nikt takich badań nie prowadzi. Natomiast pewne prawidłowości można zauważyć obserwując niektóre nasze, tj. web.lex’owe, działania i działania innych kancelarii w zakresie e-marketingu.
Niemniej sugestia: KONKRETY jest jak najbardziej do zastosowania 🙂
R
Witaj Rafale!
Ja bym chętnie dowiedziała się czegoś o facebooku. Będzie mi bardzo miło, jeśli powiesz coś o tym.
M.
Z przyjemnością! Dzięki Magdaleno za odwiedziny! 🙂
Rafał
Jeśli tak, to ja proszę o pokazanie przykładów.
Zresztą na stronach konferencji jest napisane: jak to robią najlepsi, więc oczekuję, że właśnie to zobaczę.
Pozdrawiam.
Aha, czyli przykłady, konkrety… Jasne! Dzięki Robercie za odwiedziny i pomoc!
Rafał
Sądzę, że 30 min to nie jest czas w którym przedstawia się wyniki badań, chyba że zrobi pan to tak efektownie jak na ted.com. Do tego trzeba mieć jednak kontrowersyjne lub przełomowe wyniki.
Moim zdaniem 30 min powinien poświęcić pan dla siebie, a dokładniej – motywując prawników do świadomego marketingu i korzystania z profesjonych usług PRowych. My wszyscy tutaj komentujący jesteśmy świadomi i ukierunkowani w swoim rozjowu marketingowym – tam jednak będzie wiele osób, które chciałoby być na naszych miejscu. Przy okazju rzucenie kilkoma konkretami na przynętę też z pewnością nie zaszkodzi.
Dzięki Agnieszko! Słuszne uwagi Twe są niewątpliwie 🙂
Ale gdzie mi tam do TED??? 🙂
Ale też tak sobie myślę, że właśnie taką motywację mogę wzbudzić podając success przykłady. W web.lex mam ich sporo przecież i wszystkie znam od podszewki.
Rafał
{ 1 trackback }