Dwa filary strategii e-marketingowej w Twojej kancelarii

przez Rafał Chmielewski dnia 13 kwietnia, 2013

W widzialnym świecie forma i treść są nierozerwalnie związane. Nie istnieje jedno bez drugiego. Nie jest to możliwe.

Podobnie jest ze strategią e-marketingową w kancelarii: dwa jej konieczne składniki, które w strategii skutecznej nie istnieją bez siebie, to treść i ruch.

Na nic najlepsza treść, jeżeli nikt jej nie zobaczy. Musi ona mieć swoje audytorium. Na nic największy ruch, jeśli będzie prowadził do byle jakiej treści. Musi mieć wartościową pożywkę.

******

Wydaje się proste?

Nie jest.

Gdyby było, to każdy blog skutkowałby sukcesem. A tak nie jest. Zarówno treść, jak i ruch, wymagają wiedzy i doświadczenia e-marketingowego.

Gdyby można było zbudować Mercedesa ze zdjęcia, to większość zamiast kupić, zrobiłaby go sobie sama. A przecież racjonalnie myślący przedstawiciel gatunku homo sapiens nawet o tym nie pomyśli. Nie mówiąc już o zakasaniu rękawów i wzięciu się do pracy.

{ 0 komentarze… dodaj teraz swój }

Dodaj komentarz

Poprzedni wpis:

Następny wpis: