Blog, to narzędzie do komunikacji… Jeśli go prowadzisz, to przypatrz mu się, w miarę możliwości obiektywnie, czy skłoniłby Cię on do komunikacji z Tobą… Jeśli tak – wszystko jest OK. Jeśli nie – musisz coś zmienić…

przez Rafał Chmielewski dnia 18 czerwca, 2013

{ 2 komentarze… przeczytaj je poniżej albo dodaj swój }

B2B Marketing 21 czerwca, 2013 o 10:27 am

Oczywiście, że blog to narzędzie komunikacji! I zawsze chętnie czytam Pana wpisy na temat wykorzystania bloga w marketingu usług prawniczych 😉

Niemniej jednak odkryłem niedawno (nie oczekiwanie dla mnie samego), że blog może także przynosić zupełnie nieoczekiwane korzyści – być swoje rodzaju „bazą wiedzy”:
http://b2b-marketing.pl/2013/06/21/nieoczekiwane-korzysci-z-bloga/

Ciekaw jestem, czy ma Pan podobne odczucia?

Odpowiedz

Rafał Chmielewski 21 czerwca, 2013 o 1:11 pm

Bez dwóch zdań TAK 🙂

Blog do tego może służyć, jako:
– baza wiedzy dla firmy
– blog wewnętrzny
– głos bossa w dużych korporacjach
– sklep
– i pewnie wiele jeszcze innych…. 🙂

Ale na pewno też jako repozytorium własnych doświadczeń i wiedzy, od których można sięgać po latach (w moim przypadku).

Też jako pamiętnik, prawda? Bo jednak nawet jeśli to profesjonalny pamiętnik, to jednak trzy lata temu pisałem o innych sprawach niż piszę teraz i to jest interesujące 🙂

[Widziałem nawet raz ebooka, który sprzedawał dokładnie to samo, co było w blogu]

Z pozdrowieniami!
R

Odpowiedz

Dodaj komentarz

Poprzedni wpis:

Następny wpis: