To do dzieła….:
1. Blog prawniczy trzeba prowadzić regularnie
NIE
2. W blogu trzeba pisać dużo
NIE
3. W blogu trzeba pisać tylko merytorycznie
NIE
4. W blogu trzeba wyłącznie pokazywać swoją wiedzę i doświadczenie
NIE
5. Blog powinien być bardzo porządny
NIE
6. Facebook jest głównym narzędziem e-marketingu prawniczego
NIE
7. Blog nie służy do sprzedaży usług prawnych
NIE
8. E-marketing zajmuje w kancelarii dużo czasu
NIE
9. Jest nudny
NIE
10. Ktoś może zrobić to za Ciebie
NIE
11. Blog nie jest odpowiedni dla biznesu
NIE
12. web.lex robi najlepsze strategie e-marketingowe w naszej części wszechświata
TAK.
🙂
{ 10 komentarze… przeczytaj je poniżej albo dodaj swój }
Skąpe te uzasadnienia 🙂
… w zasadzie ich nie ma … 🙂
Ale w sumie w tym blogu można je znaleźć. Wystarczy uważna lektura.
Dzięki Leszku!
Ja bym potrzebował uzasadnienia pkt 10. Z kim grupa web.lex była porównywana, że wiadomo że jest najlepsza? 🙂
Pawle, tzn. potrzebujesz uzasadnienia punktu 10, czy 12? 🙂
Sądzę jednak, że chodzi Ci o pkt 12, bo na pewno nie masz wątpliwości co stwierdzenia z punktu 10…
Zatem opinia z punktu 12. jest czysto subiektywna 🙂
Miłego dnia!
Krótko i treściwie 🙂
Dziękuję Pani Agnieszko za komentarz i życzę wspaniałego dnia! 🙂
Rafał
Dokładnie, krótko i B.Treściwie ! Takie podsumowanie wielu artykułów, filmów, które zawsze z wypiekami na policzkach czytam i oglądam. Pozdrawiam Najserdeczniej !
HAHA 🙂 Bardzo dziękuję Pani Mecenas! 🙂
Słonecznie Panią pozdrawiam!
Rafał 🙂
Rafale jak się ma teraz pkt nr 10 do jednego z Twoich ostatnich wpisów na temat „Ghostwriting bloga prawniczego” 😛
HAHA 🙂 Łukaszu, wciąż mam to samo zdanie na ten temat 🙂
Natomiast są kancelarie, które nie mają czasu a stać je na świetnego bloga prowadzonego przez kogoś innego. Nie będzie to taki sam dobry blog prawniczy, jakby był prowadzony przez właściwą osobę z kancelarii, ale w web.lex mamy dość dużo doświadczenia, żeby całkiem dobrego bloga poprowadzić 🙂
Dziękuję Ci za czujność! 🙂
Rafał 🙂