Blog to narzędzie komunikacyjne

przez Rafał Chmielewski dnia 22 września, 2016

Blog prawniczy to jest narzędzie do komunikacji. Tylko tyle i jednocześnie aż tyle.

Podobnie jak do komunikacji służy telefon, poczta elektroniczna, gołąb pocztowy, czy dym z ogniska Apaczów.

Często słyszę zdanie: nie założę bloga w kancelarii, gdyż tyle już ich jest, że nie ma sensu kolejny blog prawniczy.

Zatem zadaj sobie pytanie: czy tak samo nie kupisz sobie telefonu, bo już jest ich tyle, że kolejny nie ma sensu?

Prawda, że to bez sensu?

No pewnie!

🙂

Zrzut ekranu 2016-06-23 o 12.02.31

{ 3 komentarze… przeczytaj je poniżej albo dodaj swój }

Lech 23 września, 2016 o 12:12 pm

Analogia taka trochę naciągana. Już lepiej byłoby porównać na przykład do „już tyle kancelarii rozdaje ulotki przed sądami, że ja nie będę rozdawał kolejnej”, i miałoby to pozory słuszności, a odpowiedzią byłoby pokazanie, że miejsca na blogi w sieci jest nieograniczenie wiele, i „każda potwora znajdzie swego amatora”, to znaczy każdy blog, dysponując nieograniczonym czasem, może przyprowadzić klienta 🙂 A czy blog służy do komunikacji? Toż to klienci z bloga nie piszą przez blog, tylko przez mail, względnie telefon – właśnie 🙂
Takie moje luźne przemyślenia 🙂

Odpowiedz

Kamila 27 września, 2016 o 11:34 am

Prowadzenie bloga to jedno z najważniejszych źródeł pozyskiwania klientów. W szczególności dla nowych adwokatów i notariuszy.

Odpowiedz

Lech 27 września, 2016 o 11:35 am

Jest jakiś notariusz prowadzący blog i pozyskujący tak klientów?

Odpowiedz

Dodaj komentarz

Poprzedni wpis:

Następny wpis: