Jak adwokat moze przyciagac lokalnych klientow?

przez Rafał Chmielewski dnia 31 marca, 2011

Tytuł tego wpisu może być nieco mylący, gdyż „adwokat” odnosi się również do radcy prawnego. Tak naprawdę jest to tytuł artykułu, który niedawno na swoim blogu zamieściła Wanda Loskot (trenerka biznesu, zamieszkała na Florydzie), a tam, czyli w USA, jak wiadomo, zawodu radcy prawnego nie ma.

A więc jak prawnik może przyciągnąć klientów ze swojego miasteczka?

To bardzo proste, jak mówi Wanda: wystarczy edukować swoich potencjalnych klientów. „Edukować”, to jednak określenie bardzo szerokie. Jak dokładnie to robić, zobaczysz w tym krótkim wideo:

[youtube=http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=lpdLENc7yag]

Co mogę dodać… Wanda, choć mieszka ode mnie kilka tysięcy kilometrów, miała przeogromny wpływ na moje życie. To „przez nią” założyłem blog podatkowy, jeszcze będąc na etacie w konsultingu, i tak mi się dobrze i skutecznie blogowało (dzięki jej radom), że porzuciłem tę „bezpieczną” posadkę 🙂

Co było bardzo dobrym posunięciem strategicznym. Bez Wandy nie byłbym w miejscu tym, jakie dziś zajmuję.

Potem uczestniczyłem jeszcze w kilku innych kursach biznesowych Wandy Loskot i mogę powiedzieć tyle, że jeżeli ona mówi – EDUKUJ – to znaczy, że aby przyciągnąć klientów, masz ich EDUKOWAĆ.

PS.: Link do całego artykuł Wandy jest tutaj >>

{ 0 komentarze… dodaj teraz swój }

Dodaj komentarz

Poprzedni wpis:

Następny wpis: