Marketing prawniczy. Strategia, Internet, Media – skuteczne osiąganie celów przez kancelarie prawne

przez Rafał Chmielewski dnia 9 września, 2013

Właśnie dostałem ciekawy mailing:

Zapraszamy na kompleksowe szkolenie dotyczące marketingu prawniczego, obejmujące zarówno teorię, jak i praktykę.

Szkolenie skierowane jest do adwokatów, radców prawnych oraz pracowników wewnętrznych działów marketingu w kancelariach, czyli dla wszystkich chcących rozwijać nowoczesne kancelarie.

Celem szkolenia jest pokazanie potencjału marketingowego usług prawnych, zasad tworzenia strategii marketingowych i zaprezentowanie wybranych narzędzi.

Chcemy, aby ta wiedza pomogła w zmianie postrzegania marketingu wśród prawników i otworzyła ich na nowe formy działania.

Do współpracy zaprosiliśmy zarówno naukowców, jak i praktyków z mediów oraz najbardziej innowacyjnej kancelarii w 2012 roku

Takie informacje zawsze mnie ciekawią, bo interesuje mnie zawsze kilka rzeczy:

  • co nowego w branży
  • czy pojawiło się coś ciekawego
  • czy mogę kogoś nowego poznać
  • czy mogę się od niego czegoś nauczyć
  • na jakim etapie jest obecnie krajowa wiedza o skutecznym e-marketingu prawniczym

Zatem z wrodzoną sobie wnikliwością przeanalizowałem tę e-zachętę i okazało się, że partnerem merytorycznym szkolenia jest duet znany nieco z komentarzy w moim blogu: Tomczak Stanisławski (MarketingPrawniczy.com). Potem chwilę mailowaliśmy z Jackiem Stanisławskim, który mi powiedział, że wydarzenie będzie ciekawe, przekrojowe i wielodyscyplinarne.

Skoro takie będzie, to nie pozostaje mi nic innego, jak serdecznie zachęcić Cię do udziału w tym szkoleniu! Co prawda część tego szkolenia pokrywa się z materiałem moich szkoleń e-marketingowych, jednak ZAWSZE warto posłuchać innego punktu widzenia.

Kto wie, może się spotkamy? 🙂

******

Więcej info >>

{ 0 komentarze… dodaj teraz swój }

Dodaj komentarz

Poprzedni wpis:

Następny wpis: