Prawniku, proszę, załóż sobie chociaż profil na GoldenLine

przez Rafał Chmielewski dnia 31 maja, 2011

Z portali profesjonalnych (GoldenLine i LinkedIn) można korzystać na dwa sposoby:

1. pasywnie – zakładając jedynie swój profil

2. aktywnie – uczestnicząc w dyskusjach

Dla pozyskania klienta kancelarii prawnej drugi sposób ma ogromne znaczenie ze względu na swoją skuteczność. Pierwszy natomiast również ma jakieś tam znacznie, chociaż nieporównywalnie mniejsze.

Jakie?

Mówię o nim w poniższym, ultrakrótkim  screen cast’cie:

{ 2 komentarze… przeczytaj je poniżej albo dodaj swój }

Liwiusz 2 czerwca, 2011 o 7:50 am

Ciekawe, czy pot. klienci będą googlać prawników po takich haslach jak imię i nazwisko plus 'opinie’, 'oszust’, 'przegrał sprawę’. Jak we wszystkich branżach, trzeba się starać, bo obecnie klienci mają o wiele większą możliwość wyrażania swoich opinii. Na przykład ja googlając pewnego komornika, którego pracownik zadzwonił do mnie z ofertą, dowiedziałem się przypadkiem, że dokonał on sporego zajęcia na kwotę grubo przewyższającą tytuł wykonawczy. Uważajcie na błędy, bo coraz trudniej 'zamieść je pod dywan’ 🙂

Odpowiedz

Rafał Chmielewski 2 czerwca, 2011 o 8:12 am

Dzięki Liwiuszu za komentarz!
Miłego dnia Ci życzę!
Rafał

Odpowiedz

Dodaj komentarz

Poprzedni wpis:

Następny wpis: